Spring til hovedindhold

Forslag

Organisation har skiftet e-mail adresse, hvad gør man?

Organisationens e-mailadresse modtager meddelelser om beskeder på MessageBoard.

Organisationen skal undgå at miste adgang til administration af GoAML, ved altid at holde deres registrerede e-mailadresser nuværende. Dette gælde både for organisationen og dens brugere, i det at ændring i organisationens interne e-mail adresser ofte er gældene for alle brugerne. 

 

Vi anbefaler, at organisationsmailen er en fællespostkasse, da denne mail vil modtage notifikationer om beskeder i GoAML, hvor beskeder kan sendes sikkert mellem Hvidvasksekretariatet og de underretningspligtige.

 

Hvis du er administrator for din organisation, kan du ændre organisationens e-mailadresse ved at klikke på dit brugernavn i øverste højre hjørne og derefter Mine organisationsoplysninger.

 

GoAML organisations email

 

 Derefter kan du ændre eller rette e-mailadressen i tekstfeltet Email

 

GoAML organisation har skiftet email

Herefter skal du trykke på Send anmodning, så systemet ændrer e-mailadressen.

 

GoAML organisation har skiftet email