Spring til hovedindhold

Forslag

Organisation har skiftet e-mail adresse, hvad gør man?

Organisationens e-mailadresse modtager meddelelser om beskeder på MessageBoard.

Hvis en organisation ikke længere har adgang til e-mail adressen registreret til deres GoAML konto, kan de ikke modtage to-faktor verificeringskoder, og mister derfor adgang til GoAML. Organisationen skal derfor kontakte Hvidvasksekretariet på fiu@politi.dk fra en officiel e-mail adresse for organisationen.

 

Organisationen skal undgå at miste adgang til administration af GoAML, ved altid at holde deres registrerede e-mailadresser nuværende. Dette gælde både for organisationen og dens brugere, i det at ændring i organisationens interne e-mail adresser ofte er gældene for alle brugerne.

 

Hvis du er administrator for en organisation, kan du skifte organisationens e-mail adresse ved at gå til:

 

MIT GOAML → Mine organisationsoplysninger i GoAML menuen.

 

 

GoAML mine organisationsoplysninger

 

Hvis du er bruger men ikke administrator, kan du skifte din registrerede e-mail adresse ved at gå til:

 

MIT GOAML  Mine brugeroplysninger i GoAML menuen.

 

GoAML mine brugeroplysninger