Spring til hovedindhold

Forslag

Hvordan redigerer jeg en afvist underretning?

Der kan være flere grunde til, at en underretning er blevet afvist.

Når du indsender en underretning på GoAML hjemmesiden bliver den valideret ud fra en række krav til indhold. Hvis underretningen ikke opfylder kravene til indhold, afvises underretningen. For at redigere i underretningen igen, skal den sendes til Udkast til Underretning

 

Du kan finde underretningen under Sendte Underretninger.

GoAML sendte underretninger

 

Derefter skal du trykke på Rejected

 

GoAML underretning afvist

 

Dette åbner en boks, hvor du kan læse, hvad årsagen er til, at underretningen er afvist. Nederst i boksen kan du trykke på Revert, som sender rapporten til Udkast til Underretning, hvor den kan redigeres igen.

 

GoAML Fejl 'revert'

 

Hvad betyder de forskellige grunde til afvisning?

"Mindst en transaktion mangler mindst et myClient objekt"

"Mistankegrundlag skal være over 100 tegn"

"Underretningsindikatoren må ikke være tom"

 

Du kan redigere og indsende rapporten ved at gå til Udkast til Underretning.

GoAML udkast til underretning

 

Tryk derefter på blyantsikonet i højre side for at redigere i underretningen igen. Underretningen kan redigeres i 30 dage og derefter bliver den arkiveret uden at blive indsendt.

 

GoAML udkast til underretning